Karlskrona Fredag-söndag

I fredags kväll åkte jag Ossi & Robin till Sjöö i Karlskrona. Vi åkte rätt sent på kvällen efter packning & snack drygare än någonsin! Väl i Karlskrona är jag väldigt otippat hungrig, stannar på Mc Donald's för snabbmat tänker vi. Galet mkt folk & urusel personal & efter vääldigt lång väntan får vi äntligen vår mat. Äckligare pommes har jag väl aldrig smakat. Väl färdigätna för vi vidare till slutdestinationen, Sjöös lya! Där blev det lite serieglutt på datorn sedan välbehövlig sömn. Lördagen vaknades hyfsat tidigt för en promenad i Karlskrona city samt en sväng till Rusta! Mkt förväntansfulla på denna butik. I stan fixade vi en kam samt en mascara som jag råkat glömma hemma. Fann även ett par röda örhängen på glitter som jag spanat in här hemma. Sprang även på Tobbe trollkarl på stan. Efter stadsbesöket for vi vidare för vårt besök på Rusta, lagom besvikna när vi klev in genom dörrarna vill jag lova gott folk! En salig röra, & som Ossi berättade för Sjöö: -där låg en båtmotor & brevid den bajspåsar & där stod ett kylskåp & brevid det godis mm. Jag hittade dock några prylar som va värda ett inköp, ett turkost bastparasoll för 99:- & rosa hundbajspåsar för 29:- hyfsade fynd ändå. Hade jag dock haft mer pengar i pluskan hade jag även köpt svarta långhåriga fårpälsar samt en fototapet som va galet tuff. Några saker som är värda ett återbesök på Rusta annars va det mest skrot. 




Förväntantansfulla innan besöket på Rusta!  



Mitt inköpta turkosa bastparasoll



Färgglada bajspåsar till Alice




Riktigt cool fototapet som ska pryda en vägg i min lägenhet!


Efter Rusta gjorde vi ett besök på skopunkten där jag fyndade ett par gula pumps för endast 49:- nästan gratis!
Sedan gick jag & Ossi en sväng till en otroligt romantisk ö, där satt vi & pratade & mös en stund.







  

   





Efter det pös vi hemåt för matfix. På vägen stannade vi till på Ica & köpte som vanligt två trisslotter!




Jag bytte in en tidigare vinst & skrapade en nitlott, men Ossi hade turen på sin sida & vann 25:- som han tog en ny lott för & även där vann 25:- nu väntar vi på storvinsten på nästa!


Jag & Ossi tillagade makaroner & frysta köttbullar till hela kompaniet! Mums.
På kvällen promenerade vi till Zyber-zone för bowling. & hör & häpna gott folk det gick galet bra för mig!






Ossi va hyfsat frustrerad & hann nog me att prova de flesta klot i hela hallen!



Jag måste nog faktiskt påstå att den kvällen va det definitivt brudarna som rockade mest!
 


Pojkarna surade ganska friskt!

Efter bowlingen blev det hemgång för ett par öl, cider & vin. Efter det bar det av till "sailet" ngt som visade sig vara karuseller, uppträdane, båtar & en helsikes massa människor! Där inhandlades 3 munkar & kebab.
Kvällen avslutades hemma i lyan igen runt 01-tiden.

På söndagen va det dags för det vi egentligen åkte dit för, nämligen fotbollsmatchen där Sjöö medverkade. Tyvärr losade de med 0-1.




Tack för en makalöst trevlig helg med mycket trevligt sällskap!




Kommentarer
Postat av: ogge

Du är värd all lycka i världen min lilla jossi. kommer du snart så vi kan kolla på lite film? jag börjar bli. Fast du fick ett sms av mig nu så jag tror jag vet när du kommer nu. hehe syns snart flickvän.

2008-08-04 @ 18:32:25
URL: http://antonirobertoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0