Blåbärspaj, break-up, Bus & Brev

I går va jag hemma hos Ossis mor, där Ossi för tillfället flyttat in. När jag kom dit skrek jag & ropade överallt men inget svar, kliver då in i köket där Ossi brassar mat förfullt med iPoden i öronen! Det såg ju självklart inte jag & trodde att han uppmärksammade att jag kom, men icke! Jag höll på att skrämma livet ur han när jag tog tag i han. Inte min mening alls min lille gosse. Efter maten glodde vi en stund på "The break-up" ganska kul film faktiskt! Sedan busade vi & mös lite, jag drygade tydligen för länge som vanligt. Förlåt Ossi men jag hade ju saknat dig hela dan! 21.40 fick vi rusa ut i guld Peugeoten för att köpa cola light på Maxi till Ossis mor. Tog typ 5 min för Ossi att överhuvudtaget få på sig skorna, jag sa att han skulle få sånna där gummibandskosnören man hade när man va liten! Snacka om drygo! Fick iaf tag på Cola & vaniljsås till blåbärspajen innan affären stängde! Oturligt nog tappade jag colan i marken. Oops. Sedan blev det paj & funderande på vad jag skulle skriva i min lägenhetsansökan för att det ska bli så bra som möjligt! Tyckte vi lyckades ganska bra, hoppas nu bara på positivt svar me!


 

Ossi drygar & snabbbbba guldbilen!



Mina fina lägenhetsbrev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0