Båtfärd, Ikea & målning

I går va jag & Ossi ute en sväng för sol & bad med båten. Galet skönt, dock i vår mysiga ensamma vik kommer det en familj bestående av pappa, mamma & ca 15-18 årig son med uppblåsbar banan. Hmm vad tänkte han? Uppblåsbara prylar hade man när man va liten & icke simkunnig. Efter badandet åkte jag in me Macke en sväng på stan för lunch på Ming palace & presentletande till Elin & Kristoffer. Sedan blev det en sväng till Ikea för spanande på möbler till nya lyan dom förhoppningsvis snart blir min! Först glodde jag en stund med Macke sedan kom Ossi & vi började om från början igen. Hittade massa fina saker som ska inhandlas tex orange soffa, eldriven säng, svart glasbord samt transparanta plexiglasstolar, lampor, tavlor mm. Riktigt fina grejer. Efter Ikea målade vi stuprör hemma hos mig, & tro det eller ej men galet kul hade vi! Som vanligt! :-)


  




Alice & Günther




Ossi helt galen! Beror det på ångorna av färgen?



Resultatet blev bra iaf & det är ju huvudsaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0